Utbud

  • Power Yoga
  • Yinyoga

    I yinyogan håller vi våra sittande och liggande positioner en längre stund och här är tiden, tålamodet och känslan av att få vila det essentiella. Allt för att få vår fascia (bindväv) så flexibel och mjuk som möjligt genom hela livet. Våra kroppar består till 60 % av fascia och den finns överallt. Den har t ex till uppgift att hålla våra muskler på plats när du spänner dem och även underlätta dess glidrörelser mot varandra. Genom yinyoga får du en friskare, mer återfuktad och elastisk fascia.

  • Hatha Yoga

    Hathayoga är en klassisk fysisk yoga där du tränar styrka och uthållighet genom varierade yogapositioner (asanas). Hathayoga stärker kroppen och gör den smidigare samtidigt som energiflödet kommer igång. Vi rör oss synkroniserat med vår andning och låter utmaningen ligga i att fokuserat stanna lite längre i varje position. Kombinationen av yogapositionerna, medveten andning och koncentration är vad som bidrar till hathayogans kraftfulla effekter på både kropp och sinne. Namaste!

  • Funktionell styrka

    Styrka, koordination, balans och rörlighet.

  • Yogalates

    Yogalates är en serie övningar som blandar fysisk yoga och pilates. Här får utövaren den perfekta kombinationen av yogans smidighet och meditativa rörelseflöde och den statiska och dynamiska styrkan med precisionskontrollen från pilates.

  • Soma Move®

    I Soma Move® arbetar du med kroppen som motstånd och med underlaget som ditt redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av olika rörelsemönster där du både tränar styrka, kondition, rörlighet, stabilitet och balans. Vi tränar på en matta hela passet. Musiken och andingen använder vi för att få kraft, energi och ork.

  • Aerobic

    Klassiska aerobicsteg som sätts ihop till en hel danskoreografi för ett fartfyllt och svettigt pass.

  • MRL

    Styrka för mage, rumpa & lår.

  • CrossFit

    CrossFit är en kombination av styrke-och konditionsträning och bygger på funktionella övningar som utförs under hög intensitet och med konstant variation.

  • Body Shape

    Muskelträning utan konditionsdel, fria vikter och gummiband. Passar alla.

  • Box

    Effektiv kondition och styrketräning med hjälp av kickar och slagkombinationer.

  • Core

    Muskel- och balansträning för mage & rygg.

  • Step

    Klass med inspirerandesteg på bräda med kul koreografi- och konditionsträning.

  • Kundaliniyoga

    Kundaliniyoga är en aktiv och dynamisk form av yoga som består av en kombination av kroppställningar, andningsövningar, meditation och mantran.

  • Pump

    Effektiv uthållighets- och styrketräning i grupp för hela kroppen med skivstång, hantlar och reglerbara vikter.

  • Spinning

    Effektiv konditionsträning på cykel i varierat tempo. För er som kan grundtekniken.

  • Spinning Activio

    Effektiv konditionsträning på cykel i varierat tempo med pulsmätare som visar din träningspuls på en display. Utmana dig själv och sätt nya mål.

  • Pilates

    Nybörjare matta. Styrkeklass med rörlighets-, balans- och smidighetsträning som involverar stora och små muskler.

  • Pass 65+

    En enkel klass för dig som är 65+. Genomkörare för hela kroppen!

  • Styrketräning

    I vårt modernt utrustade gym kan du träna både stora och små muskler.

  • PT – Personlig Tränare

    Vill du optimera din träning så ta gärna hjälp av vår Personliga tränare.

  • Zumba®

    Zumba® är ett träningsprogram baserat på dans och skapat av dansare och koreograf Alberto "Beto" Perez i Colombia under 1990-talet. Programmet kombinerar latinamerikansk och internationell musik med enkla, roliga danssteg där alla kan vara med.

  • Zumba Toning®

    I Zumba Toning® kombinerar styrka och kondition till medryckande musik. Vikterna som används är maracasliknande lätta vikter där fokus ligger på armar, mage, rygg och lår.